Kraków - ul. Łobzowska 8
W naszej ofercie m. in. : transfer, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, monitoring wokół obiektu, restauracja, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, pralnia, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, dostęp za pomocą karty, całodobowa recepcja, masaż, dostęp do Internetu, winda, puby, czujnik dymu, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, udogodnienia dla niepełnosprawnych, klimatyzacja, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, bezpłatne Wi-Fi, system alarmowy, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, całodobowa ochrona, Możliwe wystawienie faktury, dostęp za pomocą kluczy, automat z napojami, miski dla pupila, przechowalnia bagażu, bar, pokoje dla niepalących, automat z przekąskami, zaplecze bankietowe / konferencyjne, gaśnice, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, posiłki dla dzieci, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, transfer na lotnisko, galerie sztuki, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, transfer lotniskowy, zwierzęta domowe są akceptowane, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, pokoje rodzinne, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, obsługa pokoju, Płatności bezgotówkowe są możliwe, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), pokoje dźwiękoszczelne, kawiarnia na miejscu, wino / szampan, Wi-Fi, transfer (dodatkowa opłata), transfer z lotniska, pralnia chemiczna, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, faks / ksero, sejf, usługa prasowania, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście, którzy chcieliby otrzymać fakturę VAT, proszeni są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Informacje z pełnymi danymi firmy i numerem NIP należy wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przypadku niedostarczenia stosownych danych późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 16 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 12 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 21 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 30 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 16 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Golden Tulip Krakow City Center, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.232545