Wrocław - ul. Rzeźnicza 1
W naszej ofercie m. in. : Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, wino / szampan, bar, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, udogodnienia dla niepełnosprawnych, zwierzęta domowe są akceptowane, dostęp za pomocą karty, masaż, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, faks / ksero, miski dla pupila, transfer z lotniska, toaleta z uchwytami, niska umywalka, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Maseczki dla gości, czujnik dymu, pokoje rodzinne, klimatyzacja, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, system alarmowy, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, restauracja, usługa prasowania, sejf, transfer lotniskowy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, ogrzewanie, monitoring wokół obiektu, centrum fitness, legowisko dla pupila, owoce, pralnia, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer na lotnisko, całkowity zakaz palenia, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, gaśnice, fitness, codzienne sprzątanie, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, dostęp do Internetu, parking w garażu, kawiarnia na miejscu, całodobowa recepcja, śniadanie w pokoju, bezpłatne WiFi, parking dla osób niepełnosprawnych, Wynajem rowerów, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, parking, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, sauna, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, WiFi, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), pokoje dla niepalących, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, winda, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, wysoka toaleta, całodobowa ochrona, usługi konsjerża, kasyno, przechowalnia bagażu.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Grand City Wrocław o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 1 osobowy (1 łóżko podwójne - 16 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 27 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 27 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 23 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Rodzinny 4 osobowy (2 duże łóżka podwójne - 40 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Wrocław - Hotel Grand City Wrocław, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.240975